Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Březen 14 13:36:53 CET 2019

Nebo kdyz nechci hned bastlit, tak koupit nucleo ci diskosku s danou rodinou. Je tam vse za par korun vcetne st-linku. Ktery jde navic u nuclea  odlomit a pouzivat jako plnohodnotny programator i jinde. Arduino pinout je uz jen bonus navic.