vyuka programovani pro kluka 12 let

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Březen 14 09:52:44 CET 2019

Zdravim,

s klukem jsme uz programovali male 4kolove vozitku  ... slo mu ti celokem dobre, ale az tak ho to nabvilo.
jako dalsi krok jsem pro neho mel nachystane node-red, je to bliz k hw, primo se ovladaji GPIO piny RPI.
Ale pak jsem se tomu uz nvenoval, takze nejake prakticke poznatky nemuzu poskytnou.

Je to zas graficke rozhrani ...

https://projects.raspberrypi.org/en/projects/getting-started-with-node-red/9

ale myslim, ze pokud do deti zaujme a dokazou si s tim vyblbnout, case je zacne zajimat i hlubsi pohled do veci.

:)
--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Thursday, March 14, 2019 at 9:14 AM
From: "Pavel Poucha" <pavel.poucha na papouch.com>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vyuka programovani pro kluka 12 let

Zdravím,

něco takového také právě hledám pro děti. Zatím máme Microbit (https://microbit.org/), programování je tomu Scratch velmi podobné...Ve škole pak syn chodí na kroužek, kde mají LEGO Mindstorms. Protože tam měli málo sad, tak jsem tedy jednu koupil a odnesl jí do školy, jsem zvědav, až jí přinese na konci školního roku domů, co s tím půjde dělat.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com[mailto:pavel.poucha na papouch.com]
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba