Kicad - tvar car

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 14 01:24:42 CET 2019

Dobrý den,

mám prosbu na znalce, sice se s tím dá žít, ale život by byl tak nějak
krásnější., kdybych znal odpovědi.

Jak přiměju Kicad, aby automaticky nelámal čáru podle své fantazie, ale
podle mé? Mám spojit 2 body, vytáhnu čáru z jednoho a jedu šikmo nahoru, no
a ono se to hodně divně láme, místo aby to udělalo pěknou čáru. Taky se to
láme škaredě, prostě nechci mít ty cesty na sobě nalepené s minimální
mezerou.

Taky netuším, jak udělat hranaté tlusté čáry, dělá mi to kulaté zaoblení.

Dále netuším, k čemu mi tam je origin, když do exportu gerberu si ho nemůžu
vybrat, aby podle něj se udělaly souřadnice.

Děkuji, JL.