Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 14 00:27:44 CET 2019

No, lenze ja napriklad velku radost z hrania s blikajucou LED, vid
<sebareklama> STM32 na efton.sk </sebareklama>.

Ini na aspon aku-taku radost z hrania potrebuju farebny a sirokouhly LCD s
touchscreenom, operacnym systemom a grafickymi kniznicami, hromadu pamati
podla moznosti diskoviteho charakteru a mohutnu konektivitu.

To je potom tazke radit.

A tiez, niekto inklinuje k tomu urobit si nejake hniezdo s cinskymi modulmi
v nepajkovacom s prepacenim poli, tam sa doporucuje nucleo (alebo trebars
aj ten bluepill*, ak je niekto silne cinsky nakloneny, alebo aj ine cinske
moduly); iny sa zase ma radsej samotne to programovanie a rad skusi to, co
ponukaju priamo na sebe Disco dosky <sebareklama>
http://www.mikrozone.sk/news.php?extend.1227.2 </sebareklama>.

wek

*bluepill moze naozaj byt vcelku uspokojivy zaklad na hranie; zakladny
problem s nim je ze tie 'F1xx su naozaj zastarale a napriklad GPIO je u
nich riesene tazkopadne, tazko pochopitelne, a u vsetkych ostatnych STM32
je to v tomto jednom konkretnom bode inak