Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Březen 13 22:01:56 CET 2019

Já si myslím pravý opak. Je potřeba začít bez konkrétního projektu. Pohrát si apod.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, March 13, 2019 3:40 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Idealne je zacat tak, ze mas nejaky konkretny ciel, nie len nejake
abstraktne "chcem sa s tym naucit robit". Mas nieco take?

> ST mají tolik mikrokontrolérů

To je len o tom urobit si v tom nejaky poriadok. Je to v skutocnosti asi zo
10 rodin, z toho 2 su viacmenej zastarale, 2 su prilis nove na to aby o
nich bolo treba vobec hovorit, a zvysok sa deli viacmenej na
slabe-stredne-silne.

Potom v ramci kazdej rodiny su nejake detaily, ale to nie je zase v prvom
kole az tak potrebne riesit.

wek