problem s programovanim STM32F042 pomoci Cube programmeru pres USB

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Březen 13 20:49:10 CET 2019

Diky obema za odpoved.

Je to zapojeni dle schema, ktere je zhruba uprostred tehle stranky
https://embedded.fel.cvut.cz/kurzy/lpe_sw      - STM32F042F6P6
programovany pres interni USB bootloader.  Pouzivame i SWD, ale pro
prvni seznameni a jednoduche programovani doma jim staci ten USB bootloader.

Flash zamcena neni,  nikdo ji nezamykal, na druhem pc to slo normalne
naprogramovat, po navratu na laptop zas ne.  zkouseny dva ruzne kusy,
ktere na jinem pc nedelaly problemy..  Udajne ted zkousel i nejnovejsi
2.0.0 verzi CubeProg., nejdriv zkousel 1.4.0 nebo tak neco..

Ta hlaska se objevila pri stisku klavesy Connect..

V.P.