problem s programovanim STM32F042 pomoci Cube programmeru pres USB

Hynek Sladký econf na centrum.cz
Středa Březen 13 20:38:56 CET 2019

Vypada to, ze Flash pamet v procesoru ma aktivovanou ochranu proti
vycteni. Pred programovanim je nutne tuto ochranu vypnout - tim dojde ke
smazani Flash...

Hynek Sladky