šum diodového směšovače

Dobrý den,

hraju si s radarovým modulem RSM1650. Předpokládám že má jen jeden
tranzistor v oscilátoru a diodový směšovač v přijímači. Tak nějak jsem
předpokládal, že když přijímač neobsahuje zesilovač, nebude produkovat
ani šum a očekával jsem jen tepelný šum. Po projití pár datasheetů
nízkošumových operáků jsem konstatoval, že pod 1 KHz až pod 100 Hz se
nehorázně zvedá šum u všeho a na vstup jsem dal JFET 2SK209. Destičku
jsem osadil, v pásmu 10-300 Hz jsem naměřil vstupní šum cca 0,8 uV. Pak
jsem připojil radárek a šum se zvednul skoro o 20 dB. Našel jsem nějaké
doporučené zapojení a tam zjevně šum neřeší, používají docela obyčejný
operák.

http://www.netzmafia.de/skripten/hardware/Datenblaetter/Movement/Hygrosens_Radar_Sensor_Application_RSM1650.pdf

Citlivost toho čidla nic moc, ale předpokládám že buď je ten směšovač už
z výroby špatný, nebo jsem ho neopatrnou manipulací zničil. Píšou tam že
na výstupu je DC napětí mezi -0,3 až 0,3V a já tam mám skoro 0,5V. někde
jsem našel že překážka (člověk) v metrové vzdálenosti udělá signál
300uV. No asi jo, ale všechno co je dál, nebo mimo směr, se utápí v šumu.

Takže od toho nemám čekat žádné zázraky? Zkusil bych koupit ještě jeden
modul, jestli bude lepší.

Anděl

---