Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Březen 13 16:11:03 CET 2019

Ano, jakýkoli textový editor s podporou jazyka (c/c++) jako je
doplňování textu, nápověda jmen pro nás starší, co už rychle zapomínáme
plus makefile a překladač. Projekt pak většinou můžete použít i po létech.
OOCD je poněkud náročné na nastavení, ale stejně funguje st-util, hezky
se používá i blackmagic probe. Před časem jsem se tím zabýval, článek je
přesunut na
https://kizarm.github.io/minimal/html/index.html

a pokud si chcete vytvářet i vlastní hlavičky pro definice periferií uC
(alespoň mně to připadá dost nepřehledné a nápověda v mém editoru si moc
s těmi makry netyká), mám na to nástroj
https://github.com/Kizarm/svdview

Mrazík