Programovani ARM, bylo prepinani seriovek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 13 15:51:30 CET 2019

Tak toto je, s prepacenim, sprostost.

Zakladny problem je v tom, ze ST nie su ochotni slusne zdokumentovat tie
periferie, a urobit k nim sadu slusnych prikladov. Si uvedomte, ze kazda
jedna periferia je zlozitostou na urovni nejakej '51 - k tym boli tucty
prikladov a aplikacnych poznamok, takze tu by tiez mali byt ku *kazdej*
periferii tucty prikladov (k niektorym stovky) a aplikacnych poznamok.
Typicky su priklady dva ci tri, ak ich je viac, tak su to len nezaujimave
derivaty; a ak je appnote, tak z neho 50% je len opisane z manualu a
zvysok su screenshoty z CubeMX (a to vsetko v tej "trendy" modrej scheme
;-) )

Lenze zakladny problem je ten, ze kym do nich bude busit nejaky wek s
kupnou silou niekde na urovni sumu, tak to s nimi nic nespravi. A ak taki,
ktorym davaju ST sukromne seminare, zaujmu postoj ze "tak ako nam povedali
je to dobre", tak sa to nikdy nezlepsi.

Ano, existuju aj necakane interakcie, ale tie sa maju dostat do errat. Mam
sem dat zoznam toho na co som len ja sam narazil, publikoval, a ST na to
zvysoka kasle?

wek