Re: Zajimavost - komercne dostupne atomove hodiny

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pondělí Březen 11 19:07:09 CET 2019

Samozřejmě že to byla bazarovka. Koupil jsem to tenkrát na burze v Holicích. Nový je kapku mimo možnosti amatéra. Ty kousky co za přijatelné ceny prodávají číňani taky nejsou nové.

    Martin.