problemy s GSM modulom SIM900 mini

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pondělí Březen 11 12:56:48 CET 2019

Jestli on nebude problem spise nekde jinde. Nadavat na nejake arduino je zrejme desne cool, kdyz si ani neumim precist zakladni popis :)

Sic jsem to v ruce nemel, ale cist jeste trochu umim. Nepisou tam nahodou, ze TX/RX je 5V tolerant? Proc tedy nejaky delic? Kde se tam bere rs232 kdyz pisou, ze rx/tx je TTL komp.?