Pajka PbSn

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Březen 10 12:50:27 CET 2019

Zdravím
a děkuji za námět. Narazil jsem na tři slitiny ale Ge v žádné nebylo. U
mne vyhrává kombinace s 3% Ag a špetkou Cu. Je sice za trochu delší
peníze, ale funguje.
Opravuji v naprosté většině profesionální techniku z oblasti kabelové
televize a s problémem, že by odsátý bezolovnatý spoj nešel připájet
olovem, jsem se nesetkal. Odsávačku mám Denon SC7000 a na spojích
zůstává opravdu jen nepatrná vrstva pájky jako pokovení.
Zeman