Pajka PbSn

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Březen 10 09:21:01 CET 2019

Zdravím
a hlásím, že mne toto vlákno inspirovalo k tomu,  abych poprvé v životě zkusil koupit bezolovnatou pájku. Samozřejmě SAC. Čekal jsem, že budu klít jak pohan, ale příjemné překvapení. Můj věrný léty prověřený Solomon se sice musel trochu víc zapotit a matové spoje, které bych u olova prohříval znovu s podezřením na studeňák, se mi moc nelíbí, ale je to o zvyku a zdá se, že jsme se zkamarádili bezbolestně. Stejně už léta opravuji bezolovnatá zařízení. Odsáté spoje pájím olovem a dělám je tak nezpůsobilá provozu v unii, ale světe div se - fungují. Asi pozměním letité tvrzení, že bez olova to nejde. Olovo nahradí stříbro. Bez něj je to opravdu běs, jak jsem si na vzorku ověřil. Prostě asi opravdu platí, že možné je všechno, jen čas a peníze nás omezují. Časová stálost je otázka jiná. Shánění olova se tedy alespoň pro mne nekoná.
Zeman

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.