POE

Josef Šíp sip na raab.cz
Sobota Březen 9 11:24:40 CET 2019

Jestli muzu doporucit, zkuste na modry par pripojit  +menice  a na hnedy par -menice.
melo by to fungvat.  (Zapojeni (T568B) https://cs.wikipedia.org/wiki/RJ-45 )
Oranzovy a zeleny par jsou pak data 100Mbit

------ Původní zpráva ------
Od: "AZE" <aze na seznam.cz<mailto:aze na seznam.cz>>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz<mailto:hw-list na list.hw.cz>>
Odesláno: 09.03.2019 0:26:40
Předmět: Re: POE

Dík za info, mám tady jenom jednoduchý switch bez administrace, domníval jsem se, že by tam mělo být stále napětí, ale ručkovým měřákem jsem indikoval jen nějaké podivné pulzy a považoval jsem to za závadu. Po připojení POE kamery po chvíli ožila a u portu se rozsvítila LED POE... takže u switche bez administrace to, co jsem myslel, tedy zapnout 48V, nepůjde. Jde o jednu kameru, která nemá POE, taxe bude muset spokojit s 12V a s injektorem. Anebo origo splitter.
aze