POE

AZE aze na seznam.cz
Sobota Březen 9 00:26:40 CET 2019

Dík za info, mám tady jenom jednoduchý switch bez administrace, domníval jsem se, že by tam mělo být stále napětí, ale ručkovým měřákem jsem indikoval jen nějaké podivné pulzy a považoval jsem to za závadu. Po připojení POE kamery po chvíli ožila a u portu se rozsvítila LED POE... takže u switche bez administrace to, co jsem myslel, tedy zapnout 48V, nepůjde. Jde o jednu kameru, která nemá POE, taxe bude muset spokojit s 12V a s injektorem. Anebo origo splitter.
aze

From: Josef Šíp
Sent: Friday, March 08, 2019 11:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: POE

Napred tam probiha detekce malym napetim napr. tady
https://m.eet.com/media/1060536/NationalFigure5.gif
Jinak v kazdem switchi jde PoE trvale zapnout, vypnout, nebo nechat automaticky rezim.
Takze pokud chcete vlastni DC/DC budete muset PoE nastavit na switchi v administraci na ON
Existuji switche co maji 2 urovne 24V/48V a da se i zvolit napeti.

J.S.