[OT:] Energie v gumovem svazku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 6 23:54:32 CET 2019

Baterie je přežitá, tam se to dá vysvětlit celkem jednoduše, přelejvám
elektrony z jedný díry do druhý v rámci jedný škatulky.

Ta smotaná guma bude fungovat maličko jinak. Já samozřejmě nepátrám po
perpetuu mobile, ani se nesnažím tvrdit, že je tam (nad)stoprocentní
účinnost při akumulaci i při uvolnění, spíš mne zajímá, kde se ta energie
při uvolnění vezme, když prostě "není kde brát". Ono to totiž podle mne
povede k celkové hmotnosti vesmíru, v rámci kterého mám pořád hezky
uzavřenou soustavu, ať s tou podělanou gumičkou budu dělat, co chci :)

Tohle byla samozřejmě jen taková ptákovina, inspirovaná právě tím vážením
prázdné a plné baterie. A co si tak vybavuju, už jsme tu diskutovali o
prázdných a plných pamětech, tak to zase není tak daleko.

No a s tím pátkem - to už skoro za rohem, ne? "Už sa snedelieva", říkali ve
středu kolegové ze Slovenska, no a já furt funguju tak nějak federativně :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Wednesday, March 06, 2019 11:33 PM
Subject: Re: [OT:] Energie v gumovem svazku

Na tohle téma je internet plný diskusí,evidentně to nenapadlo jen vás
 třeba zde:
https://www.zive.cz/poradna/je-nabita-baterie-tezsi-nez-vybita-/sc-20-cq-505818/default.aspx?consultanswers=1

https://diskuse.elektrika.cz/index.php?action=printpage;topic=20854.0

Je skvělé ty diskuse číst, někdy se člověk pobaví.

V analogii na to si vzpomínám jak jsem jako malý spojil osičky  dvou
elektromotorků náhradní trubičkou k ventilkům ke kolu.  A z toho co byl
poháněný mi svítila žárovička.
Pak mi napadlo tou vyrobenou elektřinou nakrmit ten první motor.  Byl jsem
zklamaný, že se to netočilo samo.

No a je to už nějaký čas, ale mého syna to napadlo taky - měl na stole
takové monstrum, jen neměl ty elektromotorky spojené hadičkou, ale oba měly
řemeničku..(  Z CD otevírání šuplíku )

Takže lidi napadají asi stále dokola  stejné blbiny ..

Mimochodem je ještě středa ...za půl hodiny čtvrtek. Ale možná jste se těmi
úvahami ( E=mc^2 )  kousek posunul v čase  :-)

Bez virů. www.avast.com