koaxialny kabel, znacka slovensky student

Úterý Březen 5 21:40:26 CET 2019

No jo, no... jeden psycholog říkal, jak fungují politici. Když vidí, že
má úspěch (ve volbách, lidi ho obdivují...), je to pro něj jako droga a
vydží pracovat i 16 hodin denně. Když ho lidi přestanou brát, je na dně
a za chvíli je z něj troska. Je možné, že takový skrachovaný politik se
nedožije vysokého věku.
Anděl