Par dotazu ke Kicadu

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Březen 5 14:24:35 CET 2019

Jeste me neskutecne u Kicadu vytaci, ze kdyz vybiram soucastku do schematu
tak tam je jen nahled schematicke znacky a ne pcbfootprintu (pokud ji ma
prirazenou). Nejde to nejak zapnout? V prirazeni pouzdru soucastce to
zapnout jde, ale pri vyberu soucastky pri kresleni schematu jsem  na to
neprisel...

HP