koaxialny kabel, znacka slovensky student

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Březen 5 20:55:34 CET 2019

No já nevím. Pár spolužáků opravdu nebyli žádní vědátoři, v životě
uspěli, jak píšete přes funkce, problém je v tom, že už jsou většinou
dávno pod drnem. Někdo moudrý kdysi napsal, že čisté svědomí je nejlepší
medicína a kdyby lidi měli čisté svědomí, tak by snad ani nemuseli umírat.

Mrazík