koaxialny kabel, znacka slovensky student

Úterý Březen 5 20:43:09 CET 2019

Jen jsem se tak zamyslel. Který student je vlastně lepší (tedy má
předpoklad že v životě bude úspěšnější)? Ten co umí svoje řemeslo? Ten
je přece už předem "odsouzený" k tomu, že tyhle věci bude dělat, protože
v tom vidí svoji seberealizaci. Ten, co neumí, nejspíš umí jiné věci ...
šplhat po funkcích - i politických a vlastně je úplně jedno, co
vystudoval. Sice nic užitečného nevymyslí, ale relativně na tom může být
mnohem líp :-)
Anděl