oziveni napadu plosnak na 3d sls tiskarne

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Úterý Březen 5 15:07:56 CET 2019

Pred casem jsem si s tim hral. Ale rychlost a cena allpcb a dalsich je takova, ze uz mi to proste nedava smysl. Nehlede na dalsi problemy s maskou, prokovy atd.

5. 3. 2019 v 14:33, konference na vojtek.biz: