oziveni napadu plosnak na 3d sls tiskarne

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Březen 5 14:33:43 CET 2019

Nedavno jsem narazil na zdroj lcd panelu s 2k rozlisenim a cinan pise, ze mi
to posle klidne i s demontovanym podsvicenim.

Zlejve se to pouziva pro DYI SLS tiskarny.

Cena je kolem 2k Kc tak jsem si  rikal jestli se nevratit k napadu vyroby
plosnaku nanesenim uv resinu a osvitem pres ten displej.

Nedelali jste nekdo nejake pokusy - jsem v teto oblasti totalne nepoliben,
takze budu muset resit chemicke odolnosti tloustky vrtvy ...

Kazda rada dobra.

Momentalne je to ve stadiu uvah, ale laka me to. Vymachat kuprextit osvitit
odleptat a je to :)

J.V.