Re: Pračka ELECTROLUX EWT136641W

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Červen 27 07:17:37 CEST 2019

Tak nakonec jsem zvítězil. Ale je to dost neštěstí. Pračka nechtěla
vypouštět vodu, nicméně nakonec se ukázalo, že nefunguje frekvenční
měnič motoru. Už to je zvláštní logika. No a po rozebrání se objevil
viník.... EU. Spoje jsou samozřejmě letované bezolovnatou pájkou. Jeden
vyvod usměrňovače síťového napětí byl jak posypaný práškem. Čistý cín
degradoval a nožička neměla kontakt. Všechny jsem proletoval Pb Sn a je
pokoj. Pračka, kterou chtěl autorizovaný servisní technik vyhodit, že
oprava se nevyplatí, opšt funguje. Potřebovala kapku cínu. Měřící
přístroje nebyly třeba žádné. Asi jsem starý, ale mám pocit, že něco je
špatně. Pračku za 10 000 vyhodíme. Ekologie užij si. Hlavně, že zakážeme
šťourátka do uší. (Za ten konec, který je velmi OT se adminovi i všem
moc omlouvám, ale nedalo mi to).

Martin Záruba