Ochrana Lídl LiON aku X20V

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Sobota Červen 22 11:27:41 CEST 2019

Zdravím,
koupil  jsem si v Lídlu akumulátor Parkside X20V s tím ,že si vytisknu 3D
redukci na starou Black & Decker aku sekačku a budu ho používat tam.
Původní BD sekačka jela na NiMH. Jenže ačkoli ten X20V aku má v sobě
elektroniku, pravděpodobně balancer, neboť Lídl nabíječka má jen dva
kontakty, tak nemá vybíjecí ochranu a podařilo se mi ho zničit vybitím.
Zkoušel jsem různé BMS (Battery Management System) z eBaye, ale ony chtějí
přímý přístup k článkům, protože slouží jak pro nabíjení, tak vybíjení.
Samotný vybíjecí ochranný obvod jsem nenašel, baterku (jako články) kuchat
nechci, protože ji mám ještě do vrtačky a kompresoru.

Máte nějaké doporučení pro obvod, který bych vestavěl do oné BlackDecker
sekačky jako ochranu před totálním vybitím LiON ? Odhaduju tam proud kolem
10-15A při rozběhu.

Onpa