Ionizator do bazenu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Červen 20 08:44:49 CEST 2019

Dobrý den,

Ono by to fungovat mohlo, ale ty elektrody musí být o hodně větší.
Na povrchu měděných elektrod se vytváří měděnka (síran měďnatý - modrá
skalice), která se rozpouští do vody, a celkem slušně hubí řasy.
Ani se do těch elektrod nemusí pouštět žádné napětí :-)

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /