Ionizator do bazenu

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Středa Červen 19 19:39:17 CEST 2019

Mně to nainstalovali do bazénu, prý to bylo v ceně, tak jsem to tam nechal. Chlór to rozhodně nenahradilo, ani náznakem. Když se to časem rozbilo, vůbec jsem to nepoznal. Imho je to jen taková technická homeopatie.

Aleš Procháska

 Od:   Jan Půhoný <konference na puhy.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   19.6.2019 19:20
 Předmět:   Ionizator do bazenu

Zdravím konferenci,

nezkoušel jste někdo stavět něco jako toto?

https://www.bazenonline.cz/ionizator-blue-lagoon

Podle toho co jsem našel se jedná jen o dvě Cu elektrody a do nich se pouští proud. Jaké frekvence jsem ale nikde nenašel. Nic jiného v tom asi není. Cu ionty jsou pak ve vodě jako desinfekce. Je to zdravější než chlór?

Může to reálně nahradit chlór v bazénu?

Díky,

Honza Půhoný