Re: Ovládání ohřevu v parafinové vaně

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 17 15:30:51 CEST 2019

Mám za to, že dotaz směřuje k tomu, čím ho nahradit:-)

Na druhou stranu, PID je asi zbytečně moc práce. Termistor, poťák, operák a pár drobností okolo, hysterezi nastavit na pár stupňů a je klid.

PH

From: Daniel Valuch
obavam sa, ze so snimacom KSD301 je to zapni/vypni, nic krasne ani samoadaptivne na tom nie je :-)
b.

On 17/06/2019 15:13, Jirka Mww wrote:

  Krásná úloha z regulace - PID regulátor není problém naprogramovat, problém je zjištění příslušných konstant a dopravního zpoždění.

  Někde mám kopii ze softwaerových novin někdy z roku 1992, kde popisovali pěknou metodu samoadaptivní digitální regulace,
  ale cca 25 let už to jde mimo mě.