Re: Ovládání ohřevu v parafinové vaně

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Červen 17 15:30:21 CEST 2019

Zdravím,

na to by asi bylo nejlépe koupit běžný panelový PID regulátor. Vyrábí a
dodává kde kdo, např:
https://www.oemautomatic.cz/produkty/elektricke-stroje/regul%C3%A1tory-teploty
 .

Pokud si ale chcete programovat sám, tak nějaké malé PLC se vstupem pro
Pt100 by to také zvládlo. Můžeme nabídnout
https://www.papouch.com/cz/shop/product/teco-sg2-plr-programovatelne-rele/
 + https://www.papouch.com/cz/shop/product/teco-8er-a/sg2-4pt/ .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha