Kicad +fotocesta = ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 16 17:45:16 CEST 2019

Dobrý den všem,

vyrobil jsem desku na test, chci osazovat, ... je obráceně

Myslel jsem, že jsem to zkazil sám. Není se čemu divit, když si stav "print
mirrored" nepamatuje, tak jsem to asi při posledním pokusu zapomněl zas
zapnout.

Omyl. Když ho zapnu, tak je v náhledu opravdu mirrored. Z tiskárny ale
vyleze přesně naopak...

Dělá to jenom mě s MG5300, nebo i ostatním?

A ještě neKicadová podotázka: Kam, nejlépe teď, pro folii do inkoustovky?
Normálně by to bylo jedno, ale jak je vedro a vlhko, tak se inkoust na
běžném papíře i pauzáku rozpíjí. Překvapilo mě, že nemá ani Alza...

Díky,
PH