Redesign v Kicadu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 14 14:12:31 CEST 2019

Dobrý den všem,

smazal jsem menší část schematu, zbytek posunul mimo, přes File/Append sheet
vložil schéma jiné, vymazal většinu a vrátil zpět na místo posunutou většinu
původního.

(1. otázka: Existuje nějaký méně krkolomný způsob vložení části jiného
schematu?)

Dal jsem Anotate se zachováním existujícího přiřazení.

Po Update PCB se ovšem neobjevily jen nové součástky, ale navíc své místo
opustilo asi 50 % součástek, u kterých se nic ve schematu nezměnilo. Bohužel
převážně ty, které musí ležet na přesně daných pozicích, takže pakárna dále
rozšířená o nutnost znovu otáčet a posouvat silkscreen popisek každé z nich.

2. otázka: Dá se tomuto jevu nějak předejít?

Díky,
PH