Divny rozvadec - co to bylo?

Středa Červen 12 11:57:41 CEST 2019

Zajimave, ale u tech trubek v PE budou asi nejslabsim mistem svary a
jejich dodatečná izolace ruzne kvality a provedeni, ne? Cili v principu
stridani dokonale izolace s kousky asfaltove izolace bych rekl ;-)
(videl jsem u plynu, ze se pouziva nejaky asfaltovy nater a na to
vulkanizacni paska, ale mozna je to ruzne)