Divny rozvadec - co to bylo?

Úterý Červen 11 18:10:41 CEST 2019

Dnes jsem šel městem kolem rozkopaného chodníku, bylo tam připravené nějaké
potrubí s tepelnou izolací snad na parovod. Z izolace trčí dva dráty, jeden
podle barvy snad měděný, druhý z nějakého bílého kovu.
Tak jsem si vzpomněl na tohle vlákno.

https://www.jpeg.cz/obrazek/aKwJu

Ten obrázek tam má být jen 30 dní, asi nestojí za to se tam registrovat,
pokud by to někoho zajímalo, mám ten obrázek ve větším rozlišení.

Co to je nevím.

><i> pri behani mestem jsem narazil uprostred sidliste na divny rozvadec s cca 60 dvojicemi svorek na bananky. Nemuzu prijit na kloub ucelu teto veci, tak zkousim kolektivni inteligenci: co to vlastne je na fotkach?
</i>><i>
</i>><i>
</i>><i> Nad svislou radou svorek vpravo lze desifrovat napisy tuzkou "JME" (Jihomoravska energetika?), "Fe" a "Co", takze nejake termoclanky? Kabely jsou trochu videt vespod, jsou to tvrde draty po dvojicich v buzirkach, nektere spojene beznou cokoladou.
</i>