Prodej stavebnic

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Červen 10 12:10:30 CEST 2019

Seznam, co jsem včera posílal soukromně:

Uvažoval jsem to jako přivýdělek a dlouhodobě (dojde - objednám další).

V poslední várce byly:
- klasickej multivibrátor
- šestinásobnej blikač se 40106
- maják s 9 LED (3 tranzistory) - je jich 20, další bych už nedělal, inv. je
lepší
- maják s 9 LED (3 tranzistory) inverzní
- maják s 20 RGB LED a ATmega88
- ATmega88 + 2 bargrafy + tlačítka
- ATmega88 + 8x8 LED pole 20 mm + tlačítka
- ATmega88 + 4místnej displej + tlačítka

Pak mám:
- el. hrací kostka s 2x 40xx
- maják 20 LED s 2x 40xx
- siréna se 4093
- rotační displej do bicyklu, 32 LED s ATmega88

A pak co už se spotřebovalo dřív, lze znovu objednat, ale chce to menší
redesign:
- další drobnosti s ATmega
- kolo štěstí a asi 3 další blbůstky se 4017
- řídící jednotka s ATmega16, 3x AC + 2x DC + I2C výstupy, TFT 320x240 - ten
displej ale už není dostupnej