stara RAM

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Červen 7 12:45:43 CEST 2019

Dakujem za ponuku,
ale potrebujem 4G modul, kdze to ide do stareho PC NISE 3500M.
Aktualne ma 4G RAM a podporuje max 2 sloty, teda max 2x4G.

Pasivne chladenie, spolu s SSD a i7-620M ma svoje vhodne vlastnosti...
Ziadna pohybliva/tociva suciastka, ziadny sum ventilatora, ...

Dodo

pi 7. 6. 2019 o 9:45 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(a):