stara RAM

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červen 7 09:45:36 CEST 2019

Prave dnes menim PC (obcas nenabieha koli vadnej zakladnej doske)
Ostala mi RAM DDR3 (2+2GB) a procesor Core2Duo. Vidim to ako dobru  prilezitost
prist na jednofazovu kofolu do pivovaru a ziskat tieto veci uplne zadara
este zistim ci su low-profile pripadne odfotim ked pridem vecer domov, pripadne pridam k ramke
aj PC skrinku midi tower, tam by sa to mohlo zmestit :)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Dodo Racek
Sent: 7. júna 2019 9:15
To: HW-news
Subject: stara RAM

Kde chodite na stare komponenty do PC?

Hladam 4G RAM DIMM, DDR3, 1066MHz, NON-ECC, unbuffered, low / very low profile ( dolezite, lebo standardy DIMM s vyskou 30 mm nevojde )
Pre predstavy vysky modulu nieco ako
https://www.silicon-power.com/web/product-DDR3_240PIN_Very_Low_Profile_ECC_DIMM
ale non-ECC ...

A neviem najst nic pouzitelne.
Cena za modul $40 + cena dopravy $40 mi pride trochu vela...

Povodny modul bol Kingston PN 99U5471-017.A00LF.

Dodo