Re: OT: Co by toto mohlo být :-) ?

Středa Červen 5 17:26:20 CEST 2019

Trochu mi to připomíná Galfont, i když tohle bude jen něco podobného a
asi od jiného výrobce. V té jedné bedně je nejspíš řízení tyristorů i se
zapalovacíma trafama a v druhé bedně bych odhadoval trafo, velké
tyristory s chladiči, jištění a větrák.
Galfont byl zdroj pro galvanotechniku, ale může to být třeba nabíječka
velkých baterek nebo něco podobného.

Anděl