OT: Co by toto mohlo být :-) ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červen 5 15:57:31 CEST 2019

Zdravím, sice ještě není pátek, ale je to aktuální a v pátek už to
nebude :-).

  Koukněte na toto: https://aukro.cz/zesilovace-ustredna-6948912990
  Píšou, že to je rozhlasová ústředna. Ale já s tím nesouhlasím. Znám
relativně dobře rozhlasové ústředny a mám doma snad všechny druhy
výkonových modulů, které se do nich dělaly. Toto má skutečně stejný
konstrukční formát (šasi), jaké měly tranzistorové koncové stupně pro
RPD nebo podnikové rozhlasové ústředny, ale ty vnitřky jsou úplně jiné.
Žádná veliká trafa (obvykle tam bývala 2, síťové a výstupní pro 100V
výstup), naopak jakési plechové bedýnky (stínění ?), které v těchto
zesilovačích nikdy nebyly. Nadto i typové označení je zcela atypické,
vždy to bývalo AUA/AUC/AUR - zkrátka to začínalo na AU a tady je něco
velmi podivného, čtu-li správně, U001 CAC4.
  Pokud tohle někdo někdy viděl a tuší, co by to mohlo být, budu velmi
zvědav :-).
  Zdraví Pavel