Re: OT: malá klimatizace

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Červenec 29 20:18:13 CEST 2019

Oprava.
Moc rychla ruka bez kontroly cisel. Vypocet byl puvodne pro vyssi deltu.

Jake budou teploty?
Na Hot strane budeme radi za rekneme 40st a v chladnicce reknem 10st >> delta 30st
V grafu (levy dole) odecteme pro 10A a deltu 30  Qc=50W
Zde OK, 4 clanky po Qc=50W daji teoreticky celkem 200W.
Ale to je pri buzeni 10A. Takze 4*10A*15.2V=608W

Bez urazky, 250W asi urcite bude malo.
A to jsme jeste moc velci optimisti, protoze chtel bych videt jak se podari pri
~202W/clanek udrzet teplotu na HOT strane na 40st. S vodnim chlazenim mozna.

JURP