Re: OT: malá klimatizace

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 29 19:33:27 CEST 2019

ten peltier je potvora a opravdu dobre vede teplo.
na jedne strane musi byt minimalne vodni chlazeni, lepe pak heat_pipe,
jinak je to k nicemu.
pro lepsi spad se peltiery radi paralelne jako oplatka, aby se nejaky
rozdil vubec konal.
je to chlazeni/topeni pekny bez kompresoru, ale na tohle se obavam
nepouzitelny.
ale pokud proslapnete nejakou novou cestu, drzim palce.
ono to asi pujde nasimulovat v mensim na stole a omerit.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín