Re: OT: malá klimatizace

Pondělí Červenec 29 15:41:15 CEST 2019

koukám na dostupné informace. u těch malých chladících jednotek nemají
nějaký podrobnější popis a protože jsem v lázních na Slovensku, neustále
mě to odkazuje na slovenského prodejce :-( Ale jestli jsem to dobře
pochopil, jedna strana má chladič s vrtulí (asi ta teplá?) a druhá je
nějaká připojovací trubka? Takže bych k tomu musel dát radiátor s
nemrznoucí směsí? U těch peltierů zase nechápu, co je v datasheetu to Qc.
https://www.tme.eu/Document/f90b783c096cf8ceee627b2a275a42d4/pm-40x40-89.pdf
Pokud by to bylo přenášené teplo, což by bylo logické, tak pro delta t 0
st. by přenášené teplo bylo u 90W modulu 90W, takže stejné, jako jeho
příkon? A účinnost pak omezuje jen jeho tepelný odpor? Pak by to s
účinností nebylo až tak špatné, jak jsem si myslel.
Anděl