Re: OT: malá klimatizace

Petr Ko pkod.cz na gmail.com
Pondělí Červenec 29 14:28:44 CEST 2019

Zdravim,
Planujete instalaci nebo stavbu sam? Vyzadujete profi reseni? Mate treba i
nejake chladarske vybaveni?
Je otakou, jestli by se nedal pouzit stary mrazak nebo vetsi lednicka, lepe
receno jeho vnitrnosti. Idealne s funkci "no frost", kdy je vyparnik
opatren ventilatorem a odmrazovanim. Podobne by mohl poslouzit odvlhcovac.
Je jasne, ze by se muselo trochu bastlit a neslo by o zadny zazrak, ale
funkcni by to byt mohlo. Chadivo pro tyto ucely je casto R600a a to je
tusim volne prodejne.
Kazdopadne vice profi reseni je ta zminovana chladici jednotka nebo nejaka
mala splitova klima.
Osobne si myslim, ze Peltier nema potrebnou ucinnost.
Petr