Re: Překlad programu Picaxe 08M2 do PIC 12F629

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červenec 28 14:10:32 CEST 2019

Díky za vysvětlení, krásně popsáno pro laika.
 Popravdě mě je jedno jestli vše uvaří a přinese čišník, nebo jestli to
udělá kuchař, nebo někdo úplně jiný. Důležité je se normálně a pokud možno
bez čekání najíst.
Já u Picaxe neočekávám nějakou náročnou kuchyni, stačí mi opravdu
jednoduché a funkční jídlo. Jak jsem už psal, kdybych potřeboval něco extra
s chutěmi, které tam chci, tak vím koho s tím obtěžovat a kdo to umí dle
zadání uvařit.

Jen jsem si naivně myslel, že ten kód pro PICAXE proženu nějakým
překladačem, kde ještě v ideálním případě nadefinuji koncový procesor a
vývody a ono mi to vyplivne přímo hex :-)
 Nebo v lepším případě ho rovnou vypálí toho PICe  :-)
A ještě víc naivně jsem si myslel, že dostanu spousty odkazů na spousty
různých takových překladačů :-))
No, už jsem vystřízlivěl a myslím, že už i nemá další smysl živit tohle
vlákno.
Díky všem za osvětu, zase jsem o něco málo chytřejší.
JaKub

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>