Re: Překlad programu Picaxe 08M2 do PIC 12F629

Neděle Červenec 28 12:35:00 CEST 2019

Aa, IQ vzor 151 s bezzakluzovou klavesnici a samocinnym odpajovacem diod pri
pretizeni, dobre si sam vzpominam :-)

No ja vim. Teoreticky sice jde vsechno, ale v praxi mame ruzna omezeni jako cas,
penize, delku lidskeho zivota, takze se stejne optimalizuje na ukor cistoty a
vzdycky se hleda nejaky kompromis...
Bohuzel ono to Picaxe je stran pripadneho dalsiho sveho rozvoje dost slepa ulicka a
tezko se bude hledat "rozumna" nahrada (ve smyslu onech zminenych optimalizaci).

Zpet k tematu, myslenkove nejjednodussi by tedy bylo koupit stangli Picaxu a ty hole
PICy pouzit jinde nebo venovat na dobrocinne ucely.

D.O.
PS Taky by se jeste dalo sarkasticky poznamenal, ze jestli s Picaxe, tak to stejne
nic nebude poradne ;-)