Re: Překlad programu Picaxe 08M2 do PIC 12F629

Neděle Červenec 28 08:30:01 CEST 2019

"Tokenizace" se tomu říká.
Potvrzuju to co píše Fulda, na jiné PICy než ty konkrétní to nejde.
Ale zrovna pro 12F629 by to mělo jít samo od sebe, ten totiž byl PICAXE-08 :-)

Zde je tabulka konkrétních kontrolerů pro ten který Picaxe:
http://www.picaxe.com/What-is-PICAXE/PICAXE-Chip-Labels/ (aktuální)
http://www.picaxe.com/What-is-PICAXE/Superseded-Parts/ (obsoleted)

D.O.