Re: Překlad programu Picaxe 08M2 do PIC 12F629

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 28 07:01:50 CEST 2019

ne, není.
Tedy jednoduše není.

picaxe interpretuje basic. Pracuje to tak, že něco napíšeš a to čemu
říkáš překlad, tak to je zjednodušeně řečeno jen odstranění
nepotřebností, jako komentáře, formátovací znaky a tak. Potom se čísla
převedou do binárního tvaru a příkazy se nahradí nějakou jednobajtovou
formou. Celé se to pak nahraje do eeprom toho procesoru (nikoli do flash
programu). A odtud to bere interpret (který je ve flash programu) a
vykonává.