OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?\

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Červenec 19 12:59:31 CEST 2019

Zdravím,
  pokud jde o stejný sh*t, jaký chodí i mně, tak to tak snadno nejde.
Oni si on-the-fly registrují domény pro každý e-mail nové, domény vedou
na anonymizátora, takže vlastník nelze zjistit, a vše dělají tak, aby to
nešlo snadno parsovat. Nicméně, trik jsem našel, ovšem já to řeším
procmailem v Linuxu a ne TBčkem, tak nevím, zda to v něm taky půjde.
Ty maily, co mám na mysli já (různé zahradní hadice, brýle, myšiplaše,
čelovky, prostě laciný šmejd za pár haléřů) detekuji tímto pravidlem v
procmailu:

:0
* ^X-Report-Abuse:.*aa\.php\?a=
* ^List-Unsubscribe:.*ub\.php\?b=
spam

Ukazuje se naprosto spolehlivé a zatím za cca rok používání má 0
falešných detekcí a 100% správných detekcí.
Ale jak říkám, možná jde o jiný druh spamu, autor není příliš konkrétní.

Pavel