OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Červenec 19 12:10:24 CEST 2019

Zdravím,

a nelze nastavit pravidlo? Taky jsem měl velmi podobný problém, ale
kombinace domény, některých typických slov, která byla v textu....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com