Re: Jaký nejlevnější pic?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Červenec 18 10:49:37 CEST 2019

Já jsem si vybral pro watchdog PIC10F322T. Kromě funkce wd. ještě chci
využít AD převodník k měření napájecího napětí, protože ovládaný modem
Gemalto ELS61 má problém, že při běhu z akumulátoru při poklesu napětí
je schopen se sám neustále restartovat, až se zničí (při každém startu
si zapisuje něco do FLASH paměti).

Oja