RE: Jaký nejlevnější pic?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Červenec 17 22:27:07 CEST 2019

Jestli potřebuješ nějaké PIC vykopávky, tak jsem se zrovna nedávno díval, že mám leccos v garáži 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of cizek.milan na seznam.cz
Sent: Wednesday, July 17, 2019 10:05 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Jaký nejlevnější pic?

Ahoj,

Chci si udělat hw watchdog, co nejlevněji, ale digitálně, tj. detekce přicházející hrany a pokud chodit přestane, tak reset přes ENable stabilizátoru. 😊
Před mnoha lety jsem použil PIC12F629. Rád bych z toho vzešel, protože mám hotový kód...
Potřebuji tedy schopnost přerušení na 1 pinu (detekce hrany) a ideálně 1 TMR, který jsem využíval na zhasínání / blik ledky / signalizaci stavu.

Co jsem se díval, nejlevnější PICy neumí vůbec přerušení? V tom jejich konfigurátoru tu možnost nějak nevidím.
Bohužel jsem s nimi dělal před 7 lety, tak se už úplně neorientuji a nechám si poradit.
Líbí se mi docela PIC10F320T-I/OT s cenou kolem 10Kč nebo nějaký lepší tip?
Jo ještě, aby nechtěl externí krystal a měl interní oscilátor (co nejméně součástek kolem).

Pro představu řešení ze je původní kód/program: https://pastebin.com/ZWXaapEw
Díky a hezký den.

Milan